تابلو

در پشت تخته(های) پشتی تابلو گل رز نقره گیره ها یا گیره های نگهدارنده بسته را در جای خود نگه می دارند، و منعکس کننده مهار ارائه شده توسط لبه قالب در جلوی قاب هستند. یک مهر و موم گرد و غبار (معمولاً کاغذ با کیفیت بایگانی محکم) روی پشت قالب چسبانده شده است.

در حالی که اینها تقریباً همیشه به سادگی کاربردی هستند، نمونه هایی از آثار وجود دارد که در آنها تزئین شده و بخشی از آثار هنری در نظر گرفته شده است.

در نهایت، حلقه‌های آویزان یا ضمیمه‌های مشابه به طور محکم به سمت چپ و راست قالب پیچ می‌شوند.

قاب عکس ممکن است حاوی یک لعاب محافظ از شیشه قاب عکس یا ورق اکریلیک باشد، به عنوان مثال آکریلیت یا پلکسی گلاس اگر هنر موجود در قاب غیر قابل استفاده در نظر گرفته شود یا اگر محیط نمایشگاه به شدت کنترل شود، نمی توان از لعاب استفاده کرد.

تابلو

از دهه 1980 پیشرفت های قابل توجهی در تولید شیشه های تصویری حاصل شده است و طیف وسیع تری از گزینه ها را در محصولات شیشه ای و اکریلیک ایجاد کرده است.

انتخاب کدام مورد برای استفاده مستلزم در نظر گرفتن انواع ویژگی های هر شی است: اندازه، رسانه مورد استفاده، وضعیت رسانه، ارزش درک شده از شی، استفاده پیش بینی شده از شی، به عنوان مثال دوره های طولانی نمایشگاه یا سفر.

عاقلانه است که با یک قاب ساز هنری با تجربه مشورت کنیدیا محافظ برای کمک به انتخاب بهتر. در حال حاضر، هر دو شیشه قاب عکس و ورق اکریلیک با پوشش های ضد انعکاس در دسترس هستند تا لعاب را در اکثر شرایط نوری عملا نامرئی کنند.

به جز تصاویری که فقط موقتی هستند، لعاب باید دارای فیلتری باشد تا تقریباً تمام اشعه ماوراء بنفش (یک فیلتریو وی ) را از نفوذ به لعاب مسدود کند.

این فیلتر تجزیه فوتوکاتالیستی مواد آلی در تصویر را کند می کند. هر دو شیشه و شیشه اکریلیک با خواص ضد الکتریسیته ساکن در دسترس هستند.

این گزینه برای اجسامی با محیط‌های شکننده یا تخریب‌شده، که توسط نیروهای الکتریسیته ساکن از جسم خارج می‌شوند و روی شیشه‌ها کشیده می‌شوند، ضروری است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *