گوشت بلدرچین منجمد ارگانیک تازه معمولی + قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف

گوشت بلدرچین منجمد ارگانیک تازه، یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع محصولات موجود در بازار است که به دلیل طعم فوق العاده و خواص بی نظیری که دارد سالیان سال است که در صدر بازار فروش ایران قرار دارد. این محصول بسیار برای نوجوانان و جوانان و همچنین بسیار برای سالمندان مناسب می باشد و بسیار از سوی پزشکان توصیه شده است که این محصول را در غذا های خود به کار ببرید. برای خرید گوشت بلدرچین منجمد ارگانیک می توانید به سایت ما مراجعه کنید و خرید خود را ثبت نمایید. برای آشنایی با خواص گوشت بلدرچین منجمد و اطلاع از کاربرد و مصارف این محصول تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

گوشت بلدرچین منجمد ارگانیک تازه معمولی + قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف

خواص گوشت بلدرچین منجمد

از قدیم الایام گوشت قرمز جزو گوشت های بسیار پر طرفدار و محبوب در بین افراد جامعه بوده است زیرا این محصول خواص بسیار زیادی دارد و برای تمام سنین مناسب می باشد. همانطور که می دانید گوشت قرمز پروتئین بسیار زیادی در خود دارد که همین موضوع سبب شده است تا افرادی که گوشت قرمز را در وعده های اصلی خود جای می دهند بسیار سالم تر و قوی تر از افرادی باشند که به هیچ وجه گوشت قرمز مصرف نمی کنند. افرادی که به هر دلیلی نمی توانند گوشت قرمز میل کنند خیلی زود مریض می شوند زیرا بدن آن ها پروتئین لازم را کسب نکرده است و به همین دلیل نمی تواند در مقابل ویروس ها و بیماری ها مقاومت کند.

امروزه در بازار ایران گوشت قرمز شامل موارد بسیار زیادی می باشد که ما در این بخش برخی از انواع گوشت قرمز که بسیار معروف نیز است را برای شما عزیزان بازگو می کنیم. انواع گوشت قرمز به شرح ذیل است:

  • گوشت قرمز گوسفند
  • گوشت قرمز گوساله
  • گوشت قرمز شتر
  • گوشت سفید مرغ
  • گوشت سفید بلدرچین

با توجه به موارد فوق، شما عزیزان می توانید هر کدام از گوشت های ذکر شده را انتخاب کنید و خریداری نمایید. اما دقت کنید ما در این مقاله قصد داریم تا به خواص و ویژگی های منحصر به فرد گوشت بلدرچین منجمد شده بپردازیم. لازم به ذکر است بدانید که گوشت بلدرچین نسبت به سایر گوشت های ذکر شده دارای خواص و ویژگی های بسیار بیشتری می باشد و همین موضوع سبب شده است تا فروش این محصول بسیار بالا برود.

از خواص گوشت بلدرچین می توانیم به این نکته اشاره کنیم که این محصول بسیار برای ورزشکاران مناسب و مقوی است. زیرا همانطور که می دانید ورزشکاران باید محصولاتی را مصرف کنند که دارای پروتئین بسیار زیاد و درصد چربی بسیار کم باشند. بنابراین بهترین گزینه برای این افراد مصرف گوشت بلدرچین می باشد. این گوشت سبب می شود تا ورزشکاران در هنگام انجام فعالیت های سنگین ورزشی، به اندازه ی کافی انرژی داشته باشند و به فرآیند عضله سازی آن ها کمک شایانی می کند.

این محصول برای خانم های باردار نیز بسیار مناسب و مقوی است. خانم های باردار باید در طول دوران حاملگی خود محصولاتی را مصرف کنند که دارای بیشترین مقدار پروتئین باشد تا هم مادر و هم جنین پروتئین های لازم را دریافت کنند. بلدرچین بسیار برای جنین به خصوص در ماه های آخر بارداری مناسب است و سبب می شود تا استخوان بندی محکمی داشته باشد.

علاوه بر موارد فوق، گوشت بلدرچین برای سالمندان و بزرگسالان نیز بسیار مفید است. افرادی که به دوران سالمندی رسیده اند باید به این نکته دقت کنند که آلزایمز می تواند زندگی آن ها را دگرگون کند بنابراین باید هر اقدامی را انجام دهند تا دچار آلزایمر نشوند. یکی از غذا های بسیار مفید برای سالمندان که از سوی پزشکان نیز بسیار توصیه شده است تا آن را میل کنند، گوشت بلدرچین می باشد. گوشت بلدرچین به دلیل ویژگی های خاصی که دارد سبب می شود تا سلول های مغز از بین نروند و افراد به آلزایمر دچار نشوند.

علاوه بر سالمندان، کودکان و نوجوانان نیز باید این محصول را میل کنند. زیرا این افراد در سنین بسیار حساسی هستند و باید مواد غذایی بسیار مقوی میل کنند تا استخوان بندی آن ها رشد کند. بنابراین ما به والدین توصیه می کنیم که حتما در وعده ی اصلی نوجوانان و جوانان خود، گوشت بلدرچین را جای دهند.

کاربرد و مصارف گوشت بلدرچین منجمد

کاربرد و مصارف گوشت بلدرچین منجمد گوشت بلدرچین با توجه به طعم بسیار بی نظیری که دارد، در تمام غذا ها و خوراک های خانگی و رستورانی کاربرد دارد و تمام افراد می توانند از این محصول در غذا های خود استفاده کنند تا طعم بی نظیر آن را تجربه نمایند.

به عنوان مثال خانم های خانه دار معمولا از گوشت بلدرچین در سوپ های خود استفاده می کنند زیرا علاوه بر این که طعم سوپ را فوق العاده خوشمزه تر می کند، سبب می شود تا سوپ پخته شده، فواید و خواص بسیار زیادی پیدا کند و برای افرادی که سرما خورده اند یا به سایر بیماری ها مبتلا شده اند، بسیار مفید واقع شود.

همچنین این محصول را می توانید بدون این که خرد کنید، سرخ یا کباب کرده و آن را به صورت کامل سرو کنید. اگر قصد دارید تا در مهمانی های خود از بلدرچین استفاده کنید بهتر است که به همین روش آن را سرو کنید. زیرا این روش از پخت بلدرچین بسیار مجلسی و با شکوه می باشد و می تواند مهمانی شما را به یک مهمانی خاص و ویژه تبدیل کند.

گوشت بلدرچین را می توانید خرد کنید و در خورشت های خود از آن استفاده کنید. یکی از مزایای ویژه ای که این گوشت دارد این است که می توانید به راحتی این محصول را با هر غذا و مزه ی دیگری ترکیب کنید و غذای مورد علاقه ی خود را درست نمایید.

گوشت بلدرچین منجمد ارگانیک

امروزه برای خرید گوشت بلدرچین منجمد ارگانیک می توانید به دو روش اقدام کنید. یکی از روش های خرید گوشت بلدرچین منجمد شده، روش خرید حضوری می باشد. این روش به این صورت است که خریدار به فروشگاه های معتبر مراجعه می کند و محصول خود را به صورت کاملا حضوری خریداری می نمایند. از مزایای این روش می توانیم به این نکته اشاره کنیم که روش خرید حضوری بر اساس اعتماد و اطمینان خریدار صورت می گیرد.

روش دیگر که به آن روش خرید غیر حضوری می گوییم به این صورت است که خریدار به آدرس سایت ما مراجعه می کند و قیمت گوشت بلدرچین منجمد شده را مشاهده می کند. در این صورت اگر توانایی خرید را داشته باشد می تواند این محصول را به سبد خرید خود اضافه کند و بعد با وارد کردن آدرس، کد پستی و شماره ی تماس می تواند فرآیند خرید خود را کامل کند. حال نوبت به نیرو های ما می رسد تا در کمترین زمان ممکن محصولات خریداری شده توسط شما را به دستتان برسانند.

لازم است بدانید که با افزایش محبوبیت گوشت بلدرچین منجمد ارگانیک، تعداد مراکز نامعتبر و کلاهبردار که این محصول را به فروش گذاشته اند، افزایش پیدا کرده است. زیرا این مراکز محصولاتی را به فروش می گذارند که به هیچ وجه مرغوب و با کیفیت نیستند و در برخی موارد سبب مسمومیت فرد مصرف کننده نیز می گردند. بنابراین سعی کنید این محصول را از برند های معتبر و خوشنام خریداری نمایید.

گوشت بلدرچین منجمد تازه

گوشت بلدرچین منجمد تازه گوشت بلدرچین منجمد تازه به این دلیل این که بسیار تازه و با کیفیت است نسبت به سایر گوشت های منجمد در بازار طرفدار بسیار زیادی دارد. معمولا افراد علاقه ای به خرید گوشت منجمد شده ندارند و تمایل دارند تا گوشتی را تهیه کنند که به هیچ وجه منجمد نشده است. این افراد لازم است بدانند که اگر گوشت های منجمد شده ی برند ما را خریداری کنند به هیچ وجه پشیمان نمی شوند. زیرا مجموعه ی ما سالیان سال است که در حوزه ی فروش گوشت بلدرچین فعالیت می کند و توانسته است رضایت و اعتماد مشتریان خود را جلب کند. در این راستا نیرو های متخصصی را استخدام کرده و پیشرفته ترین دستگاه ها را به کار گرفته است، همچنین همیشه تلاش کرده است تا تازه ترین و با کیفیت ترین بلدرچین را منجمد کند و در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

شاید برای شما نیز سوال پیش آمده است که ما به چه صورت بلدرچین را منجمد می کنیم. برای پاسخ به این سوال لازم است در ابتدا بدانید که ما تازه ترین گوشت بلدرچین را از تولید کنندگان آن تهیه می کنیم و بعد در یخچال های پیشرفته و بسیار بهداشتی قرار می دهیم. این یخچال ها که با دمای زیر 50 درجه ی سانتیگراد کار می کنند، در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر را منجمد می کنند.

برای این که گوشت بلدرچین منجمد شده را به فروشگاه های معتبر ارسال کنیم، این محصولات را در ماشین هایی قرار می دهیم که دارای یخچال های بسیار قوی می باشند و سبب می شوند تا به هیچ وجه گوشت منجمد شده آب نشود.

در این راستا شما عزیزان می توانید این محصولات را به صورت مستقیم از کارخانه ی ما تهیه کنید. برای این کار بهتر است به سایت ما بروید و آدرس درج شده در سایت را برداشته و به این آدرس رجوع کنید. نیرو های فروش ما در کارخانه، در اختیار شما عزیزان هستند تا هر محصولی که می خواهید را در اختیارتان قرار دهند.

یکی از مزایای خرید مستقیم از ما این است که می توانید با قیمت بسیار کمتر و ارزان تر این محصول را خریداری کنید. البته به این نکته توجه کنید که مجموعه ی ما نسبت به سایر مجموعه ها که در حوزه ی فروش و تولید گوشت بلدرچین منجمد تازه فعالیت می کنند، محصولات را بسیار ارزان تر در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

گوشت بلدرچین منجمد معمولی

علاوه بر این که گوشت بلدرچین منجمد معمولی بسیار در ایران طرفدار دارد، سایر کشور ها نیز خواستار این محصول شده اند. به همین جهت تولید کنندگان ما تصمیم گرفتند تا محصولات خود را به سایر کشور های خاورمیانه و اروپایی ارسال کنند تا افراد خارج از کشور نیز بتوانند از خواص این محصول نهایت استفاده را ببرند.

البته لازم است صادر کنندگان این محصول به نکات بسیار ویژه ای در هنگام صادرات توجه کنند تا در این حوزه دچار مشکل نشوند. به عنوان مثال حتما باید به هزینه ی ترخیص کاری و هزینه ی گمرک توجه کنند. زیرا این هزینه ها بسیار مهم هستند و اگر صادر کننده آن ها را نپردازد قطعا دچار مشکل می شود و نمی تواند محصولات خود را صادر کند.

یکی دیگر از موضوعات بسیار مهم در حوزه ی صادرات، بسته بندی محصولات است. صادر کنندگان باید به بسته بندی محصولات خود دقت ویژه کنند. زیرا هر چه بسته بندی محکم تر باشد سبب می شود تا در حمل و نقل دچار پارگی نشود و محصول داخل بسته نیز فاسد نگردد.

تا به حال قطعا با خواص و ویژگی های بسیار مهم گوشت بلدرچین آشنا شده اید. به عنوان نکته ی آخر می خواهیم شما را با خرید گوشت بلدرچین منجمد معمولی آشنا کنیم. در هنگام خرید، شما عزیزان حتما باید به تاریخ مصرف این محصول دقت ویژه کنید. تاریخ انقضای این محصول به هیچ وجه نباید گذشته باشد و این موضوع نشان دهنده ی آن است که این گوشت فاسد شده است و باید از خرید آن امتناع کنید. هر چه تاریخ انقضای محصول مورد نظر تازه تر باشد به معنای آن است که این محصول با کیفیت تر و تازه تر می باشد.

قیمت خرید گوشت بلدرچین منجمد

قیمت خرید گوشت بلدرچین منجمد گوشت بلدرچین منجمد را می توانید با هر مواد غذایی دیگری که می خواهید ترکیب کنید و میل نمایید. به عنوان مثال می توانید این محصول را با برنج، سوپ، نان، سبزی و سایر مواد غذایی دیگر میل کنید.

برای خرید گوشت بلدرچین منجمد با بهترین کیفیت در بازار تهران می توانید به سایت ما مراجعه کنید و خرید خود را به راحتی ثبت نمایید. مجموعه ی ما برای این که شما عزیزان خریدی راحت را پشت سر بگذارید، قیمت گوشت بلدرچین صادراتی، قیمت گوشت بلدرچین منجمد درجه یک و قیمت گوشت بلدرچین منجمد معمولی را در سایت درج کرده است. لازم به ذکر است بدانید که با خرید گوشت بلدرچین منجمد با بهترین کیفیت و به صورت عمده، می توانید با قیمت بسیار ارزان این محصول را دریافت نمایید.

همانطور که گفتیم مجموعه ی ما تمام سعی خود را به کار گرفته است تا محصولات را به صورت عمده و جزئی به سراسر کشور عرضه کند. افرادی که از گوشت بلدرچین منجمد شده را در مکان های مختلف و برای مصارف مختلفی استفاده می کنند قطعا مصرف بالایی نیز دارند و باید این محصول را در تعداد بالا خریداری کنند. پیشنهاد ما به این افراد این است که به صورت عمده ای گوشت بلدرچین منجمد شده ی اعلا را تهیه کنند. زیرا با خرید عمده علاوه بر این که محصول خریداری شده در حجم بالایی در خدمت خریدار قرار می گیرد، قیمت آن نیز به مراتب نسبت به خرید جزئی کمتر می شود.