همه چیز درباره نقره باید بدانید

طلا و پلاتین به عنوان گرانبهاترین و گرانترین فلزات موجود در دسترس ما شناخته شده اند. عنصر نقره به لیست اضافه شده است در این میان نگاهی به نقاشی با رنگ روغن داشته باشیم.

درست مانند طلا، به دلیل کمیاب بودن این عنصر، همراه با خواص جذاب دیگر مانند رنگ سفید درخشان، شکل‌پذیری، چکش‌خواری و مقاومت آن در برابر اکسیداسیون اتمسفر، نقره اغلب برای ساخت سکه‌ها تقاضای زیادی داشته است. جواهرات و سایر زیور آلات با ارزش.

قدمت تزیینات ساخته شده از نقره به 4000 سال قبل از میلاد برمی گردد. مقبره‌های شخصیت سلطنتی در دوران باستان با زیورآلات ارزشمند ساخته شده از طلا، نقره و سایر فلزات ارزشمند تزئین شده بود. همچنین اعتقاد بر این است که پول مورد استفاده در دوران باستان از طلا و نقره ساخته شده است در این میان نگاهی به نقره فروشی اصفهان داشته باشیم.

نقره (Ag)، یک عنصر شیمیایی، یک فلز سفید براق است که به دلیل زیبایی تزئینی و رسانایی الکتریکی آن ارزشمند است. نقره بین مس (دوره 4) و طلا (دوره 6) در گروه 11 (Ib) و دوره 5 جدول تناوبی قرار دارد و خواص فیزیکی و شیمیایی آن بین این دو فلز حد واسط است.

اگرچه نقره به طور گسترده توزیع شده و در طبیعت موجود است، اما هنوز در مقایسه با فلزات دیگر کمیاب است. ثبت شده است که فلز تنها از 0.05 میلیون قسمت از پوسته زمین ما تشکیل شده است. اگرچه، به عنوان متفاوت از فلز طلا، فلز را می توان از بسیاری از مواد معدنی طبیعی استخراج کرد.

بیشتر نقره‌ای که امروزه می‌یابیم، به‌عنوان محصولات جانبی از سنگ‌های معدنی استخراج می‌شود که برای به دست آوردن فلزات دیگر استخراج می‌شوند. این سنگ‌ها که عموماً حاوی نقره هستند عبارتند از: سنگ‌های سرب، سنگ‌های مس، کبالت آرسنید و غیره در این میان نگاهی به نگهداری طلا در فویل آلومینیوم داشته باشیم.

اعتقاد بر این است که استخراج نقره در 3000 سال قبل از میلاد آغاز شد. تپه های سرباره در نزدیکی مناطق معدن کاری در ترکیه و یونان باستان شواهدی از استخراج نقره را نشان می دهد. این فلز که بدین ترتیب به دست می‌آید، سپس با روشی به نام کاپولاسیون، که فرآیندی توسط کلدانیان اختراع شده بود، تصفیه شد. این فرآیند شامل حرارت دادن فلز مذاب در داخل یک فنجان کم عمق بود. روی این فنجان، هوای قوی را دمیده می‌کنند که منجر به اکسید شدن سایر فلزات مانند سرب، مس و غیره می‌شود، در حالی که نقره بی‌تأثیر باقی می‌ماند.

همچنین اعتقاد بر این است که ظهور آتن ارتباطی با بهره برداری از معادن محلی نقره واقع در لوریوم داشت. جدای از این، خاطرنشان می شود که معادن آلمان در قرون وسطی به منبع اصلی نقره برای اروپایی ها تبدیل شدند.

گفته می شود که تمدن های باستانی آمریکای مرکزی و جنوبی نیز استخراج نقره را انجام می دادند. اعتقاد بر این است که ذخایر غنی نقره اغلب در مکان هایی مانند پرو، مکزیک و بولیوی یافت می شود در این میان نگاهی به نگهداری زیتون برای مدت طولانی داشته باشیم.

ظاهر: به عنوان یک فلز براق سفید ظاهر می شود و بیشتر به دلیل زیبایی تزئینی و هدایت الکتریکی آن شناخته شده است.

  • منابع:
  1. Silver
  • تبلیغات:
  1. مناظره دو رقیب سرسخت در کشور برزیل با توهین شروع شد!
  2. استفاده از مواد پلی اتیلن در پخت بیسکوییت ساقه طلایی!
  3. کت از شما در برابر سرما محافظت میکند
  4. به فرزندانتان یاد بدهید چگونه کت بپوشند