مصرف گردو در تهران میزان هوش کودکانتان را بالا می برد

 گردو در تهران حاوی منیزیم و ویتامین B است. در واقع گردو منبعی از منیزیم و ویتامین های B است. افزودن حتی کمی گردو به رژیم غذایی کودک می تواند بسیار مفید باشد.

گردو حاوی حدود 190 کالری است، بنابراین به کودک خود بیش از حد از آن غذا ندهید. منیزیم و ویتامین B به عملکرد صحیح قلب و سیستم عصبی کمک می کند. گردو حاوی چندین نوع ویتامین B است. منیزیم و ویتامین B به کودکان کمک می کند تا احساس انرژی کنند.

گردو منبع چربی های خوب است. آنها حاوی چربی های چند غیر اشباع (PUFA) هستند که قرار است سالم باشند و همچنین حاوی چربی های تک غیراشباع (MUFA) هستند.

آنها میزان کلسترول بد را در بدن کاهش می دهند و احتمال ابتلای کودک شما به بیماری های قلبی را در آینده کاهش می دهند. همراه با بچه‌تان، می‌توانید یک مشت گردو را نیز در ظرف‌هایتان بریزید.

 

گردو به درخشندگی و درخشندگی موهای کودک شما کمک می کند. آنها پوست کودک شما را سالم نگه می دارند. آنها حاوی بیوتین هستند که برای مو بسیار مفید است. بیوتین ریشه مو را تقویت می کند، ریزش مو را کاهش می دهد و رشد مو را بهبود می بخشد.

استفاده منظم از روغن گردو روی موها کیفیت مو را بهبود می بخشد. مالیدن روغن گردو روی سر کودکان باعث بهبود رشد مو و حفظ سلامت موی کودکان می شود. گردو همچنین پوست را تغذیه می کند. خوردن گردو پوست را صاف نگه می دارد و از فولیکول های مو محافظت می کند.

حلوای گردو یا اخروت را می توان در زمستان تهیه کرد زیرا به گرم نگه داشتن بدن کمک می کند. برای تهیه یک حلوای لذیذ و خوش طعم می توانید به همراه هل از خام، قیمه و شکر استفاده کنید.

برای بچه ها هم می توانید برفی گردو تهیه کنید. حلوای گردو در کنار خوش طعم بودن، سلامتی هم دارد. می توان آن را در مناسبت ها و فستیوال های فرخنده مانند هولی، راکشا باندان، دیوالی و غیره تهیه کرد. می توانید آن را به عنوان صحرا سرو کنید تا بچه ها و خانواده واقعاً از آن لذت ببرند. همچنین می توان گردو را در خیر، کیک و کلوچه اضافه کرد.