مصرف پسته تواضع برای بیمارانی که دیابت دارند

ترن هوایی در پارک های موضوعی سرگرم کننده است، نه برای سطح قند خون. جلوگیری از افزایش و افت قند خون به ویژه برای افراد مبتلا به دیابت و پیش دیابت بسیار مهم است.

خوشبختانه، پسته تواضع ممکن است به کنترل قند خون کمک کند. آجیل ها شاخص گلیسمی پایینی دارند، به این معنی که قند خون را به طور چشمگیری افزایش نمی دهند.

آنها حتی ممکن است تأثیر غذاهای پر کربوهیدرات را بر قند خون به حداقل برسانند. یک مطالعه کوچک در سال 2011 نشان داد که خوردن پسته در کنار غذاهای سنگین کربوهیدرات مانند برنج و ماکارونی به حفظ سطح قند خون ثابت کمک می کند.

تحقیقات دیگر نشان داد که وقتی افراد مبتلا به دیابت نوع 2 به مدت 12 هفته، نصف وعده پسته را دو بار در روز مصرف کردند، به طور قابل توجهی خون ناشتا را کاهش داد.

بر کسی پوشیده نیست که آجیل کالری بالایی دارد و این کالری در درجه اول از چربی ناشی می شود. اما اجازه ندهید چربی پسته شما را نگران کند چندین مطالعه در واقع خوردن آجیل را با کاهش وزن مرتبط دانسته اند.

برای مثال، تحقیقات انجام شده در سال 2014 نشان داد که مصرف روزانه یک مشت از هر نوع آجیل (به ویژه به عنوان جایگزینی برای سایر غذاهای کمتر سالم) یک استراتژی مفید برای جلوگیری از افزایش وزن و دیابت نوع 2 است.

مطالعه دیگری روی پسته به تنهایی نشان داد که آنها ممکن است عوامل خطر ابتلا به سندرم متابولیک را بهبود بخشند – گروهی از علائم که می تواند شامل فشار خون بالا، کلسترول بالا و چاقی باشد.

وقتی به اعضای بدنی که می‌خواهید سالم بمانید فکر می‌کنید، ممکن است روده بزرگ شما در صدر فهرست قرار نگیرد – اما درست غذا خوردن می‌تواند تفاوت بزرگی در آخرین توقف دستگاه گوارش شما ایجاد کند.

در یک مطالعه بر روی بیش از 800 بیمار مبتلا به سرطان روده بزرگ، کسانی که 2 وعده یا بیشتر آجیل در هفته می‌خوردند، خطر عود سرطان و مرگ را در مقایسه با افرادی که هیچ‌کدام مصرف نمی‌کردند، کاهش دادند.

این فواید برای لوله کشی داخلی شما احتمالاً به محتوای فیبر بالای آجیل مربوط می شود. رژیم های غذایی با فیبر بالا در وهله اول با خطر کمتر ابتلا به سرطان روده بزرگ مرتبط است. پس بیایید – “پنهان نارگیل” خود را بردارید و دیوانه شوید!