فریم عینک ژله ای که مجهر به سیستم جی پی اس است

در سال های اخیر، طیف گسترده ای از مواد در میان فریم عینک ژله ای وجود داشته است: فلز، پلاستیک، فیبر کربن، استات، تیتانیوم، فولاد ضد زنگ، پلی آمید، چوب، شاخ، اپتیل، الاستومر و مواد متعدد.

قاب را می توان با توجه به نیازهای هر کدام و کیفیت سبکی، راحتی، انعطاف پذیری، مقاومت و یا حتی برای یک معیار ضد حساسیت انتخاب کرد و در اینجا یک راهنمای کوتاه برای کمک به شما در این انتخاب وجود دارد.

در سمت مد و روند، امسال ما شاهد بسیاری از جلوه های مواد با مخلوط های گاهی پیچیده هستیم. درباره ترندهای عینک بیشتر بدانید

فریم عینک فلزی

فلز دارای مزیت استحکام زیاد و مقاومت در برابر ضربه است و علاوه بر این، فریم های فلزی – به ویژه آنهایی که آلیاژهای مبتنی بر تیتانیوم مدرن دارند و اغلب سبک تر و محتاط تر از سایر مواد هستند.

فریم عینک ژله ای

فریم عینک فلزی با چهره ای نازک و ظریف به خوبی ست می شود. برای اینکه صورت خیلی شدید یا خیلی سرد نشود، خوب است آن را با یک رنگ مرتبط کنید.

همچنین توجه داشته باشید که هرچه دو طرف یک قاب ضخیم تر باشد، عرض صورت بیشتر می شود: بنابراین قاب های فلزی یک ماده ایده آل برای چهره های کشیده هستند.

فریم های عینک فلزی اغلب از مواد دیگری مانند آلومینیوم، کبالت یا نیکل ساخته می شوند و مراقب باشید زیرا ممکن است به فلزات خاصی حساسیت داشته باشد و اگر این مورد شماست، گزینه های ضد حساسیت مانند تیتانیوم یا فولاد ضد زنگ را امتحان کنید.

قاب عینک پلاستیکی

پلاستیک یک ماده محبوب برای قاب ها است زیرا امکان تنوع گسترده ای از رنگ ها، بافت ها و الگوها را فراهم می کند. آنها جامد هستند، اغلب ارزان‌تر هستند و می‌توانند عملاً با همه لنزها و در نتیجه همه نسخه‌ها سازگار شوند.

مواد پلاستیکی ضخیم‌تر هستند، چهره را بیشتر نشان می‌دهند و در نتیجه نمایان‌تر هستند، اما گرم‌تر به نظر می‌رسند.