دفترچه یادداشت سیمی بهترین هدیه برای سوپرایز افراد جذاب!

گاهی اوقات روش های کار دستی و دیجیتال می توانند مکمل یکدیگر باشند برای این منظور، لایتز مجموعه بزرگی از نوت بوک ها را ارائه می دهد که متناسب با نیازهای خاص شما هستند.

قلم و کاغذ مفید هستند و هرگز لازم نیست مانند تبلت یا لپ تاپ به دنبال پریز خالی برای شارژ باتری بگردید. همیشه در دسترس است.

جالب اینجاست که طبق مقاله‌ای در Research & Education، شما با نوشتن در دفترچه یادداشت سیمی با دست بهتر یاد می‌گیرید تا فقط با جذب اطلاعات دیجیتالی است.

این به این دلیل است که در نوشتن «آنالوگ» باید اطلاعات را جذب، پردازش و درک کنید بنابراین شاید بهتر باشد یک دفترچه یادداشت لایتز تهیه کنید، به خصوص زمانی که واقعاً نیاز به تمرکز دارید.

دفترچه یادداشت سیمی

قبل از چاپ گزارش ها و پیشنهادات به دقت فکر کنید:
در حین فروش، ارائه اسناد صحافی شده حرفه ای به مشتری مزیتی دارد شما تاثیر اولیه خوبی می گذارید و از رقبا متمایز می شوید.

سوابق چاپی هضم اطلاعات و ارجاع به آن را در تاریخ بعدی آسان می کند اگر می‌خواهید یک ارائه یا پیشنهاد مشتری را صحافی کنید، از کاغذ بازیافتی و چاپ در هر دو طرف استفاده کنید.

مهمتر از همه، قبل از چاپ فکر کنید! اگر فرقی نمی‌کند که یک سند صحافی شده را ارائه دهید یا نه، باید آن را به‌عنوان PDF ایمیل کنید.

در ضایعات کاغذ یا در خردکن؟
آیا واقعاً باید اسناد مهم را در سطل زباله بیندازید؟

چه در حال کاهش موجودی بایگانی خود باشید یا فایل های مالی قدیمی را دور بیندازید، یک خردکن تغذیه خودکار برای خلاص شدن از شر اسناد شما ایده آل است.

برای برخی افراد، انتقال به کار از خانه آسان بوده است دیگران با آن مبارزه کردند. حالا فکر نکنید که مجبورید تغییرات بزرگی انجام دهید.

حتی تغییرات کوچکی که هر از چند گاهی ایجاد می شوند، در دراز مدت تفاوت ایجاد می کنند حتی ممکن است در برخی مواقع متوجه شوید که آنها موثرتر عمل می کنند.

فراموش نکنید که لایتز می تواند به شما در رفع تمام نیازهای دفتر خانه شما کمک کند، از راه حل های بایگانی و ذخیره سازی گرفته تا سازمان دهنده ها و محصولات ارگونومیک برای یک فضای کاری سالم.