جدیدترین و پرفروش ترین طرح های فرش ماشینی 2021

یکی از مدل های جدید فرش که اخیرا افراد زیادی را مجذوب خود کرده است، فرش های وینتیج است. یکی از دلایل علاقه مردم به این فرش ها نزدیک بودن سبک آنها به فرش های آنتیک است.

از آنجایی که بسیاری از افراد دوست دارند خانه های خود را با اشیا یا فرش های قدیمی نگهداری کنند یا تزئین کنند، فرش های قدیمی گزینه خوبی برای ایجاد حس قدمت و ارزش هستند.

در دسته اول از طرح های اصیل ایرانی در قالب مدرن در فرش ها و در دسته دوم از طرح های فانتزی و جدید استفاده می شود. در ادامه چند نمونه از فرش وینتیج بهشتی را مشاهده می کنید.

جدیدترین و پرفروش ترین طرح فرش ماشینی یزد
مجموعه نارسیس و لاریسا یکی از جدیدترین طرح های فرش ماشینی بهشتی در سال 2021 می باشد.نرسیس مجموعه ای مجلل و منحصر به فرد است که دارای طرح های شگفت انگیز می باشد. این مجموعه جلوه ای از درخشش و زیبایی توام با طرح های اصیل ایرانی است.

فرش نرگس نیز یکی از پرفروش ترین فرش های ماشینی در مجموعه فرش بهشتی در سال جاری بوده است که با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین متریال به بازار عرضه شده است. فرش‌های نرگس طی مراحل سختی با دقت شستشو می‌شوند و تک تک کارها پس از بافت به لطف بافندگان خوش ذوق فرش بهشتی، با دقت بالایی با دست انجام می‌شود.

لاریسا نیز یکی از جدیدترین و پرفروش ترین فرش های فرش ماشینی ایرانی می باشد. رنگ های جذاب، شیک و روشن این فرش ها توجه هر فردی را به خود جلب می کند. نقوش برجسته فرش لاریسا نیز آن ها را از سایر فرش ها متمایز می کند.

فرش ابریشم ماشینی جذاب اتاق شما را منحصر به فرد می کنند به طوری که با دیدن آن ها ثانیه ها و دقیقه ها با حرکت آهسته تری شما را غرق در طرح های خود می کند. رنگ ها و طرح های کلکسیون لاریسا با اکثر مبلمان ها هماهنگی دارد، بنابراین می توانید با خیال راحت این فرش های زیبا را در طرح های جدید و متنوع خریداری کنید.

طرح های ساده یا الگو؟
طرح های ساده روی فرش های با تراکم بیشتر و تراکم کمتر زیبایی خود را دارد. برخی از طرح های الگو به قدری هماهنگ و زیبا بافته شده اند که نه تنها نقش آن چشم را آزار می دهد، بلکه آنقدر اثر هنری جذاب است.

نوع طرح فرشی که افراد برای خانه خود انتخاب می کنند سلیقه ای است و به سایر عناصر دکوراسیون بستگی دارد. اما در سال های اخیر، مردم به طرح های ساده یا طرح دار با رنگ های مکمل گرایش پیدا کرده اند.

لازم به ذکر است فرش ماشینی مشهد با همکاری گروهی از جوانان خوش ذوق و خلاق سعی در تولید و عرضه بهترین و با کیفیت ترین فرش ها دارد.

برای راحتی شما این مجموعه خرید اقساطی 2 ساله بدون سپرده و بدون سود را به همراه تخفیف های مختلف ارائه می دهد.

  • منابع:
  1. The newest and best-selling machine made carpet designs 2021 Category : articles
  • تبلیغات:
  1. پارچه کتان دارای تاریخچه غنی است
  2. همه آنچه باید در مورد گل یاس بدانید
  3. فروشنده انواع آب انار ارگانیک
  4. قیمت روز جوجه شترمرغ در اصفهان