ترفندی با سیر ترشی شمالی که به شما کمک می کند موهای پرپشتتری داشته باشید

سیر ترشی شمالی این یک اقدام پیشگیرانه در برابر سرطان معده است و به لطف ترکیبات موجود در محصول، به جلوگیری از تشکیل تومور کمک می کند.

سرکوب تشکیل سرطان دستگاه تناسلی. سیر سلول های ایمنی را تحریک می کند، خطر تومورها را کاهش می دهد، آنزیم ها را فعال می کند و قادر است سموم را از بدن دفع کند.

در مبارزه با عفونت های روده ای موثر است. آلیسین رشد انگل ها را کاهش می دهد و عملکردهای دفاعی در برابر باکتری های مضر را تقویت می کند.

زخم ها را درمان می کند. این محصول غلظت آنزیم ها را افزایش می دهد، التهاب را سرکوب می کند و دارای اثر ضد باکتریایی است که به مبارزه با عفونت کمک می کند.
ویروس ها و سرماخوردگی را درمان می کند. سیر با افزایش تعداد سلول های ایمنی، فعالیت آنها را افزایش می دهد و فرد سریعتر بهبود می یابد.

سیر ترشی شمالی

با مخمرها و قارچ ها مبارزه می کند. سیر پیشرفت کاندیدیازیس را سرکوب می کند و در نتیجه گسترش عفونت را کند می کند.

آلرژی را برطرف می کند. مواد مفید موجود در سیر پروتئین ها را از بین می برد و در نتیجه التهاب در هنگام آلرژی را از بین می برد.

پیری سلولی را کند می کند. با مصرف روزانه یک سر سیر ترشی می توانید طول عمر سلول ها را افزایش دهید.

از بیماری قلبی جلوگیری می کند و ظهور لخته های خون به دلیل کلسترول اضافی و فشار خون بالا است.

از عفونت های دهان جلوگیری می کند. این سبزی به دلیل خواص ضد باکتریایی خود از بیماری پریودنتال جلوگیری می کند و درد دندان را تسکین می دهد.

حافظه را بهبود می بخشد. این امر با افزایش سطح سروتونین امکان پذیر است.

از گسترش عفونت HIV جلوگیری می کند. از طریق تحقیقات، پزشکان دریافته‌اند که مواد مفید موجود در سیر می‌توانند سلول‌های HIV را از بین ببرند و رشد آن‌ها را کاهش دهند.