با سیم کابل سه فاز فشار قوی دیگر نگران قطعی برق منزل خود نباشید!

ما امروزه اغلب از کابل ها در زندگی خود استفاده می کنیم.هر دستگاه کوچک یا بزرگ با وجود پیشرفت و گرایش به سمت فناوری های بی سیم که تا حدودی گران هستند، از سیم و کابل برای تامین برق خود استفاده می کند.

بنابراین بسیاری از کاربران به دلیل اینکه به سیم ها سر و کار دارند روی می آورند. قیمت تقریبا ارزان آنها و کیفیت انتقال داده از طریق آنها موثرتر از همتای بی سیم خود است.

بنابراین همه باید بدانند که چگونه این سیم کابل سه فاز را برای سال های طولانی حفظ کنند، نه اینکه از شکستن و از دست دادن کیفیت آنها در انتقال داده غفلت کنند.

اگرچه ممکن است منطقی به نظر برسد، اما تعداد کمی از مردم می دانند که چگونه کابل ها را در مورد Good نگه دارند!

سیم کابل

در اینجا برخی از تکنیک هایی است که باید بدانید و دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید که کابل های شما تا حد ممکن دوام می آورند.

هر کابل از یک سری سیم های پیچ خورده تشکیل شده است ساده ترین کابل حاوی سیم مسی داخل یک غلاف پلاستیکی است.

مراقبت از کابل به معنای مراقبت از مس داخل سیم است البته در حالی که سیم مسی انعطاف پذیر است در مقابل آسیب غیر قابل نفوذ نیست.

رشته‌های مسی نازکی که اکثر سیم‌ها را تشکیل می‌دهند از زمان عبور می‌کنند و با استفاده نادرست از بین می‌روند و آسیب می‌بینند و باعث بدتر شدن سیگنال‌ها و انتقال نامناسب داده‌ها می‌شوند، بنابراین هرچه در استفاده از کابل‌ها دقت کمتری داشته باشید، عمر آنها کوتاه‌تر می‌شود.

هنگام پیچیدن هر کابلی، آن را به دور بازو، دست یا مچ خود نپیچید، زیرا این سریعترین راه برای شکستن کابل است.

بلکه، کابل را در یک دایره آزاد بپیچید و از خطوط منحنی طبیعی کابل پیروی کنید کابل به طور طبیعی بین انگشتان شما در حین پیچیدن پیچ می شود.

به این ترتیب شما طولانی ترین عمر کابل ها را تضمین خواهید کرد، ویدیوی فوق توضیح می دهد که روش به اصطلاح “over-under” است که برای کابل های ضخیم تر یا محافظ کاملاً ضروری است.