با ساعت اپل واچ سری 5 رفتار دیگران را از دور کنترل کنید

Family Setup به یک سازمان‌دهنده Family Group اجازه می‌دهد تا یک ساعت اپل واچ سری 5 همراه را برای یکی از اعضای خانواده بدون آیفون اختصاصی راه‌اندازی کند.

پبچه‌های خانواده برای هر ساعت شماره تلفن خود را دریافت می‌کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد حتی اگر تلفن نداشته باشند در تماس باشند.

Family Setup به والدین امکان می‌دهد تعیین کنند کودکان با چه مخاطبینی می‌توانند ارتباط برقرار کنند و می‌تواند به والدین اعلان‌های موقعیت مکانی خودکار بدهد تا مکان خانواده‌شان را بررسی کنند و بچه ها همچنین می توانند از پوشیدنی های خود برای ردیابی فعالیت استفاده کنند.

«حالت زمان مدرسه» ویژگی‌ای است که به بچه‌ها کمک می‌کند تمرکز داشته باشند، ویژگی‌های موجود را محدود می‌کند و «مزاحم نشوید» را در طول روز مدرسه فعال می‌کند و در عین حال ظاهری منحصربه‌فرد به آن‌ها می‌دهد.

تنظیم خانواده به یک دستگاه نسل چهارم با قابلیت های سلولی نیاز دارد.

ساعت اپل واچ سری 5

به عنوان بخشی از فشار اپل برای خدمات، این شرکت اشتراک جدیدی به نام Apple Fitness+ منتشر کرد و در دسامبر 2020 راه اندازی شد و در Apple TV، iPad و iPhone به عنوان یک برنامه در دسترس است.

سری آیفون 14، اپل واچ سری 8، اپل واچ SE و اپل واچ اولترا دارای حسگرها و الگوریتم‌هایی برای تشخیص تصادف هستند و اگر کاربر دچار تصادف شدید خودرو شود، آیفون یا اپل واچ با اورژانس تماس خواهد گرفت.

اگر کاربر در ده ثانیه هشدار را رد نکند، تایمر ده ثانیه ای دیگر شروع می شود. پس از آن با اورژانس تماس گرفته می شود.

یک پیام خودکار با مکان تخمینی و شعاع جستجو برای خدمات اضطراری در یک حلقه پخش خواهد شد. هر بازپخش آرام‌تر پخش می‌شود تا به کاربر فرصتی بدهد تا با خدمات اضطراری صحبت کند و می‌توان دکمه‌ای را برای توقف پخش ضبط‌شده فشار داد.