با استفاده از پارچه تریکو ساده یک گلخانه کوچک پرورشی سبزیجات در منزل بسازید!

پارچه تریکو را می توان از الیاف طبیعی و مصنوعی تهیه کرد که به آن خاصیت صاف و کشسانی می بخشد پارچه تریکو فوق العاده همه کاره است، اما اطلاعات زیادی در مورد آن وجود ندارد.

در این مقاله بیشتر در مورد پارچه تریکو صحبت خواهیم کرد شما متوجه خواهید شد که پارچه تریکو برای چه مواردی می تواند استفاده شود.

Tricot (تلفظ the-ko) از فعل فرانسوی tricoter به معنای بافندگی گرفته شده است پارچه تریکو ساده دارای بافت زیگزاگی منحصر به فردی است که یک طرف آن بافت و از طرف دیگر صاف است این باعث می شود پارچه نرم و همچنین برای لباس های فعال بسیار محکم باشد.

ساخت پارچه تریکو:
پارچه های تریکو بر خلاف ماشین بافندگی دایره ای بر روی دستگاه بافندگی تخت تولید می شوند آنها مقاومت عالی در برابر چین و چروک و دویدن دارند و همچنین قابلیت پوشانندگی خوبی دارند.

پارچه تریکو ساده

بافتنی تریکو برای لباس‌های فعال ایده‌آل است، به‌ویژه زمانی که از ترکیب نایلون اسپندکس یا پلی استر اسپندکس تشکیل شده باشد این ترکیبات به پارچه اجازه می دهد نفس بکشد و به بدن نچسبد و در عین حال حمایت و راحتی یک پارچه کشسان 4 طرفه را فراهم می کند.

ویژگی های تریکو:
تریکو یک پارچه تار بافته است این بدان معنی است که دارای ستون های پیوسته از حلقه ها است تار بافی با بافتن پود متفاوت است زیرا هر سوزن نخ مخصوص به خود را حلقه می کند.

سوزن ها ردیف های موازی از حلقه ها را ایجاد می کنند که الگوی زیگزاگ در هم قفل شده ای را ایجاد می کند که در زیر مشاهده می شود.