با استفاده از دمنوش پوست پسته در ترکیه آنفولانزا خود را درمان کنید!

پسته همه جانبه: مغزهای سبز کوچک نه تنها ظاهر هر موسلی را بهبود می بخشد و طعم ملایم و آجیلی خود را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه به طور فعال از سلامت ما نیز حمایت می کند.

پسته شگفتی های تغذیه ای واقعی است هیچ ماده غذایی دیگری به اندازه دانه های کوچک ویتامین B6 ندارد. ویتامین B6 بدن ما برای عملکردهای متعددی مانند تشکیل هموگلوبین یا تنظیم سطح قند خون مورد نیاز است.

امروزه یکی از راه های کسب درآمد جدید دلالی پوست پسته در ترکیه است که از بازار خوبی برخوردار است.

محتوای بالای پتاسیم نیز باعث سلامت پسته می شود مقداری از پسته (حدود 50 گرم) بیشتر از یک موز کامل حاوی پتاسیم است.

پتاسیم یک ماده معدنی ضروری است که رشد سلولی و فشار خون را تنظیم می کند، هورمون ها را آزاد می کند و تعادل اسید و باز را متعادل می کند.

پوست پسته

با داشتن 15 گرم پروتئین در هر 100 گرم پسته، مغزهای کوچک آن برای تهیه وعده های غذایی غنی از پروتئین مناسب هستند.

خوردن یک رژیم غذایی با پروتئین بالا به افزایش متابولیسم و ​​جلوگیری از هوس کردن کمک می کند.

پسته خرد شده را به عنوان رویه روی موسلی یا فرنی صبحگاهی خود امتحان کنید در اینجا می توانید دستور تهیه جو دوسر یک شبه با پسته را پیدا کنید.

ماست شاه توت پسته :

محافظت در برابر بیماری ها:
پسته نه تنها طعم خوبی دارد، بلکه می تواند تاثیر مثبتی بر سلامت ما نیز داشته باشد آنتی اکسیدان های موجود در پسته سالم به ویژه به عنوان یک سپر محافظ برای بدن ما عمل می کنند.

تنها یک وعده پسته سالم حاوی آنتی اکسیدان های پلی فنل بیشتری نسبت به یک فنجان چای سبز است.

آنتی اکسیدان ها علیه استرس اکسیداتیو و رادیکال های آزاد که به سلول های ما حمله می کنند و می توانند باعث تحریک یا تشدید بیماری های مختلف مانند سرطان یا اختلالات متابولیک شوند، کار می کنند.

در مقایسه با سایر آجیل ها، پسته دارای بالاترین غلظت آنتی اکسیدان های لوتئین و زآگزانتین است این دو کاروتنوئید در درجه اول از چشمان ما محافظت می کنند.

مطالعات همچنین نشان داده اند که آنتی اکسیدان های پلی فنل و توکوفرول موجود در پسته می توانند محافظت موثری در برابر پیری سلولی و سرطان داشته باشند.

آنتی‌اکسیدان‌های موجود در هسته‌ها به‌خوبی توسط هضم ما جذب می‌شوند و پسته‌های سالم را به‌ویژه مؤثر می‌سازند.