با استفاده از تیشرت راگبی سایز بزرگ قدیمی خود رومیزی بدوزید!

مراحل اولیه طرحهای انتخابی مشتریان بر روی تیشرتهای سفارشی با استفاده از دستگاه های چاپی در تولیدی ها به شرح زیر است:

با انتقال حرارت، یک تصویر روی کاغذ انتقال حرارت قرار می گیرد، از کاغذ بریده می شود و سپس روی یک تیشرت قرار می گیرد.

کاغذ Heat Transfer مانند یک اتوی بزرگ که تا دمای بالا گرم می شود، در الیاف لباس ذوب می شود و بدون ایجاد مزاحمت در تصویر بالا، آن را به بخشی از پیراهن تبدیل می کند انتقال حرارت می تواند تصاویر رنگی روی تی شرت ها را نسبتاً آسان و سریع ایجاد کند.

مستقیم به پوشاک:
با چاپ مستقیم به لباس ، جوهر مستقیماً از طریق چاپگر جوهر افشان روی تیشرت راگبی سایز بزرگ اعمال می شود.

با استفاده از جوهر تخصصی مبتنی بر آب، طرح‌های تی‌شرت در رایانه بارگیری می‌شوند و با یک چاپگر متخصص، مستقیماً روی یک تیشرت فیزیکی منتقل می‌شوند.

تیشرت

این ارزان ترین گزینه چاپ است، زیرا هزینه نصب نسبتاً وجود ندارد چاپ هر تیشرت کمی طول می کشد، بنابراین این یک گزینه خوب برای سفارشات چاپ کوچک است.

در اینجا موارد اصلی وجود دارد که باید قبل از شروع تیشرت های آنلاین دراپ شیپینگ خود به خاطر داشته باشید:

بازار خود را تعیین کنید:
قبل از شروع کسب و کار آنلاین تیشرت، مهم است که بدانید بر روی آن تمرکز خواهید کرد صنعت تیشرت بیش از حد اشباع شده است، و برای موفقیت، باید بدانید اهدافتان چیست.

تیشرت خود را طراحی کنید:
اگر طرح‌های تیشرت‌هایتان خوب نباشد، برای متقاعد کردن مردم برای خرید تی‌شرت‌ها مشکل خواهید داشت. بنابراین، به آنچه در مورد تیشرت‌هایی که می‌خواهید ارسال کنید، توجه بیشتری داشته باشید.

از وب سایت های طراحی تیشرت استفاده کنید تا مطمئن شوید که آثار هنری روی محصولات شما با کیفیت هستند و دارای علامت تجاری نیستند.

یک تامین کننده با کیفیت Dropship را انتخاب کنید:
اطمینان حاصل کنید که استانداردهای کیفیت را در مورد تیشرت رعایت می کنید وقتی دراپ شیپ می‌کنید، دانستن اینکه کدام تیشرت‌ها کیفیت بالایی دارند، می‌تواند مشکل باشد چند نمونه از تامین کنندگان خود سفارش دهید تا آنها را آزمایش کنید.

می توانید کشف کنید که طرح آن چیزی نیست که دوست دارید یا مواد مورد پسند شما نیست.