بازسازی مدرسه قدیمی به کمک کارآفرینان!!!!

امروزه روشهای مختلف برای بازسازی مدرسه وجود دارد که کارآفرینان به این موضوع چراغ سبز نشان داده اند که برای رفاه دانش آموزان کمک زیادی کرده اند.

قیمت گلیم دستبافت

گلیم به عنوان یکی از صنایع دستی کهن در مناطق مختلفی از قفقاز، آناتولی، شمال آفریقا، ایران و خاورمیانه شناخته می شود که قیمت گلیم دستبافت به نوعی فرش بدون پرز گفته می شود، این محصول از طریق در هم تنیدگی تارها و پود ها شکل می گیرد.

فروش کشمش تیزابی

خرید و فروش کشمش تیزابی در بازار به سبب خواص بیشماری که دارد از رونق خوبی برخوردار است تا اینکه کشمش های تیزابی تهیه شده از انگورهای بی دانه هستند که در طی مراحل خشک شدن با تیزاب آغشته شده، با دود گوگرد خشک می شوند و در نهایت به  رنگ سبزروشن در می آیند.

کاپشن چرم مردانه

نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که برای تولید کاپشن چرم مردانه، از محصولات درجه یک و متریال با کیفیت استفاده می‌ کنند تا کاپشنها در استفاده‌ های مکرر آسیبی نبینند، البته شرایط نگهداری این کالا به طول عمر آن کمک زیادی کرده است.

خرید روفرشی کشدار

روفرشی های ارائه شده در این مرکز دارای کیفیت بالا، تنوع طرح و رنگ های مختلف می باشد. افرادی که به زیبایی دکوراسیون اهمیت می دهند می توانند با خرید روفرشی کشدار جذب محصولات این مجموعه می شوند. به علت کاربرد و زیبایی این محصول، امروزه متقاضیان زیادی برای پوشش نیازهای خود به خرید عمده این محصول روی آورده اند.