استفاده از ست حوله نوزاد چیکو برای نوزادان پسر عواقب پزشکی دارد

نرم ترین ست حوله نوزاد چیکو را از پنبه 100% ارگانیک ساخته است و می توانید حوله حمام را با برخی دیگر از لوازم حمام ما هماهنگ کنید.

حوله حمام ارگانیک را با حوله حمام بادامک، حوله یا روپوش مورد علاقه خود تطبیق دهید و در مجموعه حمام ما همچنین اسباب بازی های حمام درخت 100٪ لاستیکی طبیعی داریم. تمام لوازم حمام ما را در اینجا کشف کنید.

حوله حمام کودک نرم و ارگانیک

ما یک حوله حمام نرم و ضخیم ارگانیک طراحی کرده ایم. ملحفه حمام ارگانیک برای خانواده شما مناسب است، چه نوزاد، چه کودک نوپا یا بزرگتر داشته باشید.

حوله حمام از 100% پنبه ارگانیک دارای گواهینامه GOTS ساخته شده و در الگوی نمادین موج Cam Cam بافته شده است و الگوی موج بادامک به حوله های حمام اجازه می دهد تا به سرعت خشک شوند.

ست حوله نوزاد چیکو

حوله حمام در انواع رنگ‌های خنثی آرام‌بخش عرضه می‌شود و دارای یک هود کوچک زیبا با گوش‌های خرسی است و به لطف این ویژگی، حوله حمام برای در آغوش گرفتن و بستن بعد از حمام عالی است.

با حوله های حمام کودکان ما زمان حمام را خاص کنید

حین حمام کردن، حواس کودک درگیر است و زمان حمام برای رشد شناختی و عاطفی او مهم است و او آب داغ را روی پوست خود احساس می کند و احساس آب گرم هم آرامش بخش است و هم آرامش بخش.

این اثر تسکین دهنده و آرام بخش، حمام کردن را به فعالیت ایده آل قبل از خواب تبدیل می کند و زمان حمام کردن نیز بهترین فعالیت برای ایجاد یک تماس محبت آمیز به کودک، شستن و مالیدن پوست او و آرامش اوست.

زمان استحمام همچنین به تحریک مهارت های حرکتی، ردیابی بصری و هماهنگی دست و چشم کودک کمک می کند و کودک می تواند در آب بپاشد، بازی کند و با تماشای شناور شدن اسباب بازی ها و فنجان های حمام و غیره به سمت بالا بیاموزد.